пʼятниця, 9 січня 2009 р.

Мені потрібно до стоматолога!

        "Мені потрібно до стоматолога!" Здається, це досить "болючий" висновок?
        Я справді вірю в те, що десь є люди, які раз на пів року регулярно відвідують цього лікаря. Адже чим раніше прийдеш - тим простішими будуть "зубні" маніпуляції, тим швидше і дешевше все закінчиться. Я думаю, такі люди існують, але існують "десь там", там, де з молока космічної корови утворюється "Млечный путь", де дівчатка падають разом з зайцями у прірви, і де Котигорошко крутить вусами і розсовує гори.
        Я "руками і ногами" за своєчасний похід до лікаря, але, як виявляється, лише у думках. Ольга Миколаївна дуже весела, мила і навіть у чомусь ніжна ("...ще трішечки, потерпи, Зайчику, ось так - молодець...") жінка років 35-ти, яка "робить" досить непогані зуби. Але вона чомусь перетворюється на божевільного доктора Франкінштейна з отим жахливим "дз-з-з..." у руках. Найцікавіше як завжди у приймальні: чоловік, що інколи тихо так, майже про себе, "м-м-м..." і тримається за щоку, якась невгамовна дитина, і "чудові" плакати про запалення якоїсь пульпи з усіма неприємними від цього наслідками. Після такого маринаду я завжди сідаю у стоматологічне крісло і майже непритомнію, фраза: "Докторе, коліть все, що маєте!" - говорить сама за себе... Починається лікування. Краще вже нехай свердлять, чим сидіти отам у приймальні, роздивлятися плакат і пацієнтів, очікуючи цього самого свердління. 
        Через якихось 40 хвилин і мабуть з пів літра адреналіну в крові виходиш щасливий з думкою "...і чого я так боявся...", тримаючи талончик на прийом через 2 дні (бо ще 2 кутніх зуба залишилися). На обличчі сяє дивна посмішка. Дивна, бо анестезія ще діє і верхня губа не відчувається зовсім, а нижня вісить ніби у старого віслюка так, що доводиться витирати хустинкою слину в лівому  куточку рота. Але я красень (хоч і заслиняний) - в мене неперевершені передні ЗУБИ, я просто крокодил, чи ні - піранія... Ха-ха...
        Люди, не бійтеся свою Ольгу Миколаївну, слідкуйте за гігієною ротової порожнини і у вас не буде проблем з пульпою (чи з чим там вони бувають), а ваша посмішка буде кращою за крокодилячу. Клац-клац...

Немає коментарів:

Дописати коментар