середа, 14 січня 2009 р.

Чому я так люблю жінок?

        Сьогодні мені хочеться бути "мега-стереотипним" і "над-банальним". Мені хочеться запитати у самого себе: "Чому я так люблю жінок?" 
        Вони інколи такі вреднючі, можуть спричинити стільки незручностей, і взагалі - мені не подобається, коли хтось хитріший (розумніший, кмітливіший, тощо) за мене. Мало хто з жінок знає, що таке стартер у автомобіля, але не біда - в разі чого вони просто беруть чоловіка і "примушують" той самий стартер відремонтувати. То хто в такому випадку розумніший? Як не крути, хоч це і несусвітня банальність, але чоловіки правлять світом, а жінки - чоловіками. Вони - правительки, і мабуть це трохи бентежить моє чоловіче самолюбство, але ж чому я без них не уявляю свого життя?
        Амосов сказав би щось схоже на "... все відбувається через дію певних гормонів на певні частини мозку, що викликає почуття закоханості, і інші психосоматичні реакції...", а можливо щось ще більш "страшно-медичне". Я не розуміюся на медицині, але чому чоловіче тіло тверде на дотик, а жіноче м'якеньке і ніжне, так що його хочеться торкнутися ще раз, і ще раз, і ще раз?.. Це ті самі якісь там гормони? Колись вчені знайдуть відповідь на це питання, і, я впевнений, вона буде знаходитись десь посередині між чисто фізіологічним підходом Амосова і "сновидіннями" дідуся Фрейда. Але хіба вчені ніколи не закохувалися?
      Мені здається, що від розуміння того, які процеси відбуваються у закоханій людині, любов не стає менш привабливою, бажаною і солодкою... Жіночі каблучки іноді топчуться по моєму серцю, але лише жінка може створити в ньому любов. Все, що починається після цього, відоме і вже не раз відбувалося - побачення, прогулянки, сварки, примирення, перша ніч разом (м-м-м... як приємно, коли вранці вона у ві сні дихає мені в шию), знайомство з її друзями, батьками тощо. Але саме момент зародження любові залишається незрозумілим і, мабуть, просто магічним. Можливо саме через цю можливість кохати я і люблю жінок? Можливо в цьому і є їхня могутність?
        Я вдячний вам, жінки, за любов. Ви - феї кохання. Я обожнюю вас і ваші чари...

Немає коментарів:

Дописати коментар