понеділок, 12 січня 2009 р.

Можливо я її вигадую?

Я її не знаю, ми ніколи не зустрічалися, між нами існують лише кілька електронних листів. Формально вона - лише декілька фотографій на сайті знайомств і телефонний номер... Я не знаю її голосу, вона - мого (ми не наважилися подзвонити одне одному). Чому ж моє серце стало таким ніжним?..
Вона каже, що застудилася - я не можу знайти собі місця. Вона заспокоює, що все нормально і нічого страшного, просто ніяк не може зігріти ноги. Якщо вона лише фотокартка, чому ж мені так хочеться бути коло неї, чому я хочу взяти її ніжку і зігріти своїм диханням. Я хочу напоїти її чаєм з медом, закутати в ковдру, сидіти і дивитись як вона спить. Я так за неї переживаю, мені хочеться її врятувати...
Можливо я її лише вигадав? Тільки SMS-повідомлення підтверджують її існування, і, читаючи їх, я знаю, що це реальність, а не жарти мого розуму. Мені здається, що я щасливий...
Я дуже хочу зустрічі і не боюся розчарування. Я чомусь впевнений, що це саме ВОНА! Я хочу, щоб це була ВОНА! Я вірю, що це саме вона - моє КОХАННЯ!

Немає коментарів:

Дописати коментар